Friday, March 22, 2013

Rantai Tangan Emas KLCC 2013

Rantai Tangan Emas KLCC - Emas 916 - Harga Tanpa Upah - Jimat RM1000 !!!

EVERGREEN !! Rantai Tangan Emas design KLCC berketulenan 916 dengan penjimatan lebih Rm1000 sentiasa menjadi pilihan wanita anggun yang ingin kan gaya ekslusif pada harga mampu milik tetapi bernilai tinggi.

rantai tangan klcc



Rantai tangan KLCC emas 916 ini juga selalu menjadi pilihan baik di kala Harga Emas Semasa tinggi atau rendah, kerana gaya yang dipersembahkannya menaikkan seri keanggunan si pemakainya.


rantai tangan klcc 916

Rantai Tangan Emas 916 yang sangat popular dengan nama Rantai Tangan KLCC ini juga sangat sesuai digaya kan pada majlis-majlis  makan malam seperti gala dinner, business talk, majlis perkahwinan juga majlis majlis ekslusif yang bersesuaian.

emas murah klcc

Rantai Tangan Emas 916 design KLCC ini tidak diselaputi Emas putih. tetapi hanya dengan satu lapisan Chrome sahaja mejadikan ia kelihatan begitu Ekslusif bukan sahaja menyerlahkan lagi identiti si pemakai tetapi menguntungkan mereka kerana kandungan emas 916 nya tidak banyak terjejas pada harga jualan semula kelak.


Milikki sekarang Rantai Tangan Emas 916 KLCC ini pada Harga Emas Hari ini TANPA UPAH !! PASTINYA PENJIMATAN LEBIH BESAR UNTUK ANDA !!

HARGA EMAS HARI INI / TERKINI pada masa anda melawati post ini boleh anda lihat disini...
( harga emas ini adalah live price bukan capture screen )










No comments:

Post a Comment