Friday, October 31, 2014

Betul Ke Habib Jewels buat promosi RM135/gram ?

Betul Ke Habib Jewels Ampang Point buat promosi RM135/gram ?

salam hormat, pagi ni keluar di newsfeed facebook saya sekeping poster di facebook, hasil share kawan kawan emas... katanya Habib jewels cawangan ampang point sedang mengadakan promosi emas gold bar hanya berharga RM135/gram !! pehhh murahhh beb..... hanya untuk 31 october - 1 november 2014 sahaja. tapi betul ke ni ? cam tak caya jer?  Harga tersebut hampir sama dengan harga emas online tu...

emas habib jewels
Promosi Emas Habib Jewels

Langkah promosi oleh habib jewels ini mungkin disebabkan oleh harga emas semasa dunia yang turun kaw kaw sejak semalam.... cecah yang terendah dalam 4 tahun. Harga Emas Dunia Sekarang pada masa saya menulis artikel ini adalah USD1198/oz rate usd/rm 1usd = RM3.28 ( jadi korang boleh la kira harga emas mentah semasa dunia )


myr usd
USD/MYR rate


harga emas
Graf Harga Emas Dunia 31 October 2014


graf harga emas dunia
Graf Harga Emas Semasa Dunia pada kacamata handphone.


Ok jadi saya ada telefon kedai emas habib jewels yang buat promosi ini, iaitu Habib Jewels Cawangan Ampang Point bertanyakan adakah promosi ini valid atau ianya hanya sekadar khabar angin sahaja.

saya pun telefon nombor ini 03-4252 7777 iaitu nombo telefon habib jewels cawangan ampang point. tak pasti pula saya sedang bercakap dengan siapa tadi, sebab dia pun tidak introduce diri.


Mereka kemudian mengesahkan bahawa promosi harga emas gold bar di habib jewels ini adalah benar,  ia berharga RM135/gram tak termasuk workmanship.


Jadi Promosi ini adalah hanya untuk 31 october 2014 hingga 1 November 2014. 48 jam sahaja !! Jadi Korang apa tunggu lagi ? cepat la ke sana borong emas di habib jewels...



2 comments:

  1. Takde murah pun.
    Baru tadi beli 700g pada harga 125/g.

    ReplyDelete
  2. Terbaikkkk.... bagi peniaga emas online diorh bleh detect mana2 harga emas lebih murah dari offline.

    ReplyDelete