Tuesday, August 1, 2017

1 Cara ini boleh bantu selamatkan duit simpanan kita dari hangus begitu sahaja.

salam semua, kali ini saya nak share satu posting dari facebook kawan mengenai satu cara yang boleh membantu anda menjimatkan duit simpanan anda dari hangus begitu sahaja. ( Tips ni semua orang kaya buat sebelum diorang kaya lagi )

tanpa ingin bercerita panjang korang baca la contoh perbualan di bawah.

takaful penitng
Pentingnya Takaful dalam kehidupan sekarang


Kalau boleh kita cuba elakkn sandiwara ini.. Masa kita nak ambil takaful tu situasi kewangan ok lagi kan, pastikan kita bayar cantik ikut bulan atau kalau ada duit lebih sikit kita bayar advance sikit pun tidak mengapa, sebab kalau tetiba ada financial problem sekurang kurangnya bayaran advance tu boleh membantu. 

Walaubagaimanapun, menjaga takaful diri sendiri atau keluarga sepatutnya kita  letakkan pada priority yang tinggi. Masa kesihatan dan kekuatan kita mengizinkan baiklah kita berusaha sebaiknya,

Andaikata mahal, kita cari lah juga takaful yang boleh tolong coverkan kita walaupun pada harga yang murah, sekurang kurangnya jika  perkara yang tidak di ingini datang secara mengejut, kita ada backup takaful ini, SEKURANG KURANGNYA boleh membantu menyelamatkan DUIT DALAM AKAUN SIMPANAN KITA.

No comments:

Post a Comment