Monday, November 20, 2017

VIDEO: BAHAYA NYA MEMINJAM UNTUK APA JUA BENTUK PELABURAN

Tidak cukup dengan SKIM EMAS, SKIM KERETA SEWA SEKARANG SKIM KOPI PULAK..... berapa ramai orang melayu yang terkena dengan skim skim sebegini, dari hasrat ingin cepat kaya akhirnya bertukar kepada hampir habis segala galanya....

 BAHAYA NYA MEMINJAM UNTUK APA JUA BENTUK PELABURAN
 BAHAYA NYA MEMINJAM UNTUK APA JUA BENTUK PELABURAN

Allahh.... post ini hanyalah untuk rujukan masa depan untuk kita dari terjebak dengan skim pelik pelik yang menjanjikan keuntungan melampau lampau dalam tempoh setahun.


Dengarkan keluhan keluhan mangsa kopi pak belalang 


satu tips penting yang admin tahu mengenai pelaburan adalah, sekiranya lah kita ni tiada ilmu langsung dalam pelaburan dan kewangan dan kita telah diperkenalkan oleh rakan terdekat maupun ahli keluarga saudara mara mengenai sesuatu pelaburan.

maka kita MESTI  gunakan undang undang ini,

1. JANGAN LAKUKAN SEBARANG PINJAMAN UNTUK SEBARANG BENTUK PELABURAN.

2. GUNAKAN MODAL YANG ADA SAHAJA. JIKA TIADA MODAL, BIARKAN, KITA JADI PAK TUNGGUL SAHAJA TUNGGU DAN LIHAT BAGAIMANA OPERASINYA BERJALAN DAN BAGAIMANA KEUNTUNGAN DIPEROLEHI.

p/s : pengalaman admin sendiri dalam pelaburan adalah, semasa pelaburan emas tok belagak dahulu. masa tu gila gila admin tengok kawan kawan buat untung kaw kaw makan komisen jual skim emas, goyang beb nak join xde modal.

alhamdulillah tak join, rupanya mengharap panas hingga ke petang, rupanya hujan di tenghari, SKIM EMAS TOK BELAGAK KANTOI TERUKKKK BERSAMA SKIM EMAS KHAZANAH BANGSA DAN GCP.....

SANGAT TERUK NASIB PELABUR PELABUR EMAS YANG MELABUR DALAM SKIM TERSEBUT, MAKLUMLAH EMAS KAN..... MODAL BESAR BEBBBB, UNTUNG YANG 'DIJAMIN' BESAR TU TELAH MEMBUATKAN RAMAI TERPEDAYA...... AKHIRNYAAAA TERSUNGKURRRR TERUKKKKKK....


hoho... bab duit ni jangan main main... ia melibatkan perbelanjaan harian kita, anak anak kita, isteri , suami kita, tempat tinggal kita, kereta kita,..... jangan salah hari bulan segala galanya tergadai dek silap percaturan kita MEMINJAM UNTUK PELABURAN.


SEKIAN DULU PERKONGSIAN ADMIN.

No comments:

Post a Comment