Senarai SKIM Cepat Kaya Malaysia 2017

Sejak dari zaman dahulu lagi, datuk nenek moyang bangsa Melayu kita ni memang cukup terkenal dengan semangat berniaga mereka, tengok sajalah Melaka gah sebagai pusat pelabuhan terkemuka dunia sejak diasaskan oleh Parameswara.

skim cepat kaya 2017
Jerat Skim Cepat kaya 2017



Tapi itu dulu la kan, sekarang lain pula ceritanya, orang kita sekarang terutamanya melayu ramai daripada kita adalah bekerja makan gaji, jadi bila makan gaji ni pendapatan lebih kurang cukup cukup atau cukup tak cukup je bila tiba tengah bulan.

Jadi wujudlah manusia yang mula mengeksploitasi keadaan ini dengan menwujudkan skim skim MELINGKUPKAN ORANG NI.... TAK KIRA BANGSA ! YANG MEMPERALATKAN AGAMA PUN TIDAK KURANG HEBATNYA. Mereka memperkenalkan skim-skim cepat kaya cepat kayap yang bertujuan untuk mengaut keuntungan dengan menipu orang orang yang tamak dengan memaparkan simbol-simbol kekayaan palsu seperti kereta mewah, rumah besar, cek juta-juta, dan banyak lagi.


Jadi sebagai salah satu usaha untuk mengelakkan lebih ramai lagi rakyat Malaysia, khususnya bangsa Melayu yang menjadi mangsa skim penipuan jijik seperti ini,

kami senaraikan beberapa nama skim cepat kaya yang cukup terkenal di Malaysia ini. Sila buat semakan sebelum mengambil keputusan untuk melaburkan wang beribu-ribu ringgit yang disimpan sejak bertahun-tahun tu.


Senarai Skim Cepat Kaya/Ponzi (setakat Jan 2017)

SUDAH HANGUS aka TERSONTOT

Komuniti Ikhlas - 2016
Pok Din Empire Bodo bodo - 2016
Alfafa Banglo Misteri – 2016
Highway Group - 2016
CPO Trading - 2016
Mecca Fund Shit Saidey - 2016
Kongsimakan KongsiBala - 2016
Moores Capital FX- 2016
NexusFX – 2016
VenusFX - 2016
SolarBond - 2016
RBH Agro(skim ternak lembu) - 2016
WadiahTrading – awal 2016
AZFX - 2016
MX3 - 2015
Tok Belagak Emas Delay. - 2015
Ufun Utoken Unascos - 2015
GwgFX (dikuburkan oleh Luq) - 2015
EMGoldex
1Whp (skim Anak Dazit buat head hunting besar-besaran sblm Mymi1- 2015)
Kelab Raja Kereta
Perfway
Kazanah Bangsa
Geneva Gold
MGCfx/MGCare
MMM
Swisscash
YSLM(bakal orang terkaya dunia) – 2014
Rania Marketing - 2015
Pegasus Bullion – 2014
VGMC - 2014
Boss Venture
Asia Business Machine bhd
Azxpro
AZZ marketing
Double Fast Track
Mastajak FX
Rainbowfx
Tawund
WCP


TENGAH HANGUS aka Nazak

Mymi1 Anak Dazit (Skim paling HOT)
BookCoin
Bitkingdom
MybcWorld
AuraSfx
FXUnited
Pencil.my
PNZ Rebond
OG1Asean
ARBA Network /CWC


TENGAH MELETUP-LETUP 

Zenith Gold
Letchat
Getthis
MonSpace
BitClub Network
Gagasan Ummah
DinarDirham
KRUBAL
OD Capital
MGSB i-comey kosipitih
WBW

POTENSI HANGUS

Mface (Nyawa liat)
iTijari
AGR car trade
GMJ4u
Phytoscience (Nyawa Liat jugak)
Affiliate Junction ( Pun nyawa liat)
DCHL perfume (sekejap ada sekejap hilang. skrg masih active di Sabah)
MCOcean (nyawa liat)
JJ Poor to Rich
ABN Network
Bio Niaga Abu Nur
iBiz Star Network
Coince
Eurobits
IGOfx
T1FX
MCX Forex
THWGlobal
MYM Programme
PTM4U
Amazing7 society
MMC (mamacaptain)


Jangan lupa untuk kongsikan maklumat ini dengan ahli keluarga dan rakan-rakan anda, supaya kita tidak menjadi mangsa skim bodoh sebegini,

2 comments:

Powered by Blogger.